Veelgestelde vragen

 

Zijn jullie creaties veilig?

Onze speenkoorden en bijtspeeltjes worden uitsluitend gemaakt met kralen die voedselveilig zijn gekeurd voor de Europese markt. Dit wil zeggen dat we hierbij enkel werken met siliconen kralen vrij van giftige stoffen en houten kralen van onbehandeld beukenhout. Bovendien volgden wij een veiligheidscursus, zodat wij weten aan welke veiligheidseisen creaties voor baby’s en kleine kindjes moeten voldoen.

 

Zijn jullie producten makkelijk in onderhoud?

Siliconen kralen hebben de eigenschap om nogal wat stof aan te trekken. Maar je kan ze makkelijk schoonmaken aan de hand van een klein beetje (lauw) water. Een vochtig doekje zonder parfum werken ook prima! Nadien goed aan de lucht laten drogen.

De houten onderdelen kan je makkelijk onderhouden door ze regelmatig voorzichtig in te smeren met een druppeltje natuurlijke olie (bv. kokosolie). De olie even laten intrekken en het is weer als nieuw.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Bestellingen kunnen afgehaald worden. Zodra je bestelling klaar is nemen we contact met je op om een afspraak te maken voor afhaling.

 

Kan mijn bestelling opgestuurd worden?

Wij verzenden bestelling altijd via Bpost. Indien mogelijk verzenden wij in een brievenbuspakket. Dit betekent dat het pakketje in de brievenbus past en je dus niet thuis hoeft te zijn om het te ontvangen. Als je bestelling of product te groot is, kiezen we voor pakketpost van Bpost. Dit betekent dat het niet in een gewone brievenbus past.

 

Kan ik veilig betalen?

Je kan online betalen via Bancontact. Dit is de meest gebruikte betaalmethode.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Is jouw bestelling een cadeautje voor iemand speciaal? Dan kan jij je bestelling laten leveren op een ander adres. Je kan dan ook een boodschap achterlaten voor die persoon. Wij zorgen er dan voor dat zowel de bestelling als de boodschap goed terecht komen. Vermeld dit zeker in het opmerkingenveldje wanneer je afrekent.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Producten die niet gepersonaliseerd of op maat gemaakt werden kan je retourneren. Wij verwijzen je hiervoor graag door naar onze algemene voorwaarden.

 

Kan ik een factuur ontvangen?

Geen probleem, vermeld uw facturatiegegevens en BTW-nummer in het opmerkingenveldje bij de check-out.

Je kan je factuur achteraf niet meer wijzigen. Na jouw bestelling ontvang je de factuur automatisch in je mailbox.

 

Wat is de levertijd?

De levertijd staat op 2 tot 4 werkdagen (tenzij anders vermeld) vanaf de ontvangen betaling. De vermelde levertermijnen zijn indicatief. Eenmaal een pakketje overgedragen is aan de pakjesdienst hebben we geen controle meer over de levertijd.