Retourneren of omruilen

Retourneren

Ons retourbeleid is 14 dagen te rekenen vanaf de dag na ontvangst van je bestelling. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Na deze termijn kunnen we je geen volledige terugbetaling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Verschillende soorten producten zijn vrijgesteld van terugzending: gepersonaliseerde artikelen, afgeprijsde artikelen en cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.

Om uw retourzending te voltooien hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt verleend. Bijvoorbeeld bij producten met duidelijke gebruikssporen en elk item dat niet in de originele staat is, is beschadig (bijvoorbeeld door verzending) of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.

Retourneer je de gehele bestelling, dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneer je een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Je bent verantwoordelijk voor het betalen van de eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Je kunt overwegen om te retour te zenden met Track&Tracé of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen. Indien we niets ontvangen kunnen we niet overgaan tot terugbetaling.

Om het artikel te retourneren moet je het opsturen naar:

Amosom bv – KralenKreaties

Eelstraat 5a

2380 Ravels

Ruilen

Wil je een artikel ruilen tegen hetzelfde artikel? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met ons via: info@kralenkreaties.be Omruilen is niet van toepassing op gepersonaliseerde artikelen.

Terugbetalingen

Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd. Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen 14 dagen via je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend. Let op: wanneer je met een cadeaubon hebt betaald, zal deze ook terugbetaald worden in de vorm van een cadeaubon.

Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.
Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je betaalkaart. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is. Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken. Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@kralenkreaties.be.